Jak szybko przytyć?

W dzisiejszych czasach, bardzo duży nacisk kładzie się na idealny wygląd, nienaganną sylwetkę oraz wysportowane ciało.
Większość z nas jednak nie została obdarowana przez matkę naturę, idealną sylwetką rodem z pierwszych stron magazynów o dietach oraz zdrowym stylu życia.
Warto wiedzieć, że poza osobami które walczą o idealną sylwetkę poprzez utratę zbędnych kilogramów są również te, które pragną nabyć choć kilku dodatkowych kilogramów, aby czuć się i wyglądać dobrze.
Jest spora ilość kobiet oraz mężczyzn którzy, czy to przez uwarunkowania genetyczne, czy też z innych powodów są nadmiernie chudzi.
Mimo zjadania solidnych posiłków, nawet tych tłustych czy też dań typu fast-food nie mogą przybrać na wadze nawet o kilogram.
Czasami stwierdza się, że walka o przytycie potrafi być jeszcze trudniejsza, aniżeli ta mająca na celu utratę zbędnych kilogramów.
Jak szybko przytyc, gdy już mamy serdecznie dość swojego chudego odbicia w lustrze i zewsząd przebijających się kości?
Zarówno walka o nabycie kilogramów jak i ich utratę, powinna być dobrze przemyślana i zaplanowana.
Przede wszystkim sprawdźmy w jakiej kondycji jest nasz organizm, czy coś nam nie dolega, w wyniku czego nie jesteśmy w stanie przytyć.
Udajmy się do lekarza i powiedzmy szczerze z jakim problemem się borykamy.
W oparciu o nasze symptomy lekarz zleci odpowiednie badania, które pomogą odpowiedzieć nam na pytanie, w jakiej kondycji znajduje się nasz organizm.
Jeśli wyniki są prawidłowe i nic nie wskazuje, aby cokolwiek złego działo się z naszym zdrowiem, warto przyjrzeć się swojemu codziennemu jadłospisowi, oraz ilości aktywności w ciągu dnia.
Może spożywamy za mało kalorii, do ilości kalorii jaką wydatkujemy na codzienne działania.
Sprawdźmy w jakie produkty obfituje nasz jadłospis, aby przytyć nie wystarczy jeść dużo, trzeba zwrócić uwagę aby jedzenie było wartościowe, oraz odpowiednio kaloryczne.
Aby przytyć pamiętajmy o codziennym zjadaniu pożywnych śniadań.
Niech będą one bogate w tłuszcze, odpowiednie dla naszego organizmu.
Wybierajmy na śniadanie jajka, mleko o dużej zawartości tłuszczu, biały serek z dodatkiem wysokoprocentowej śmietanki, płatki owsiane z dodatkiem suszonych owoców i ziaren słonecznika ,oraz dyni a pieczywo smarujmy prawdziwym masłem.
Obiad starajmy się zjadać złożony z dwóch dań.
Zjadajmy pełnowartościowe zupy, ugotowane na mięsie, zabielone śmietaną z dodatkiem lanych klusek, bądź makaronu.
Na drugie danie wybierajmy tłuste ryby, podawane w towarzystwie ziemniaków, bądź kaszy oraz z dodatkiem kolorowych surówek.
Sztuka mięsa również powinna się znaleźć na naszym obiadowym talerzu, przynajmniej kilka razy w tygodniu.
Na kolacje zjadajmy pełnoziarniste pieczywo, posmarowane masłem z dodatkiem żółtego sera, pasty jajecznej, bądź dobrej gatunkowo wędliny, oraz warzywa.
Zadbajmy o to, aby zjadać posiłki w równych odstępach czasu, aby organizm miał stały dopływ energii.
Miedzy posiłkami natomiast sięgajmy po zdrowe przekąski, bądź różnego rodzaju odżywcze koktajle.
Koktajle wykonane z pełnotłustego mleka z dodatkiem owoców na przykład badana, oraz kilku kostek gorzkiej czekolady, będą świetną przekąską która nie tylko uzupełni nasz jadłospis o dodatkowe kalorie, ale również doda organizmowi energii.
Stosując sumiennie zdrową zbilansowaną dietę o zwiększonej ilości kalorycznej, powinniśmy zauważyć pozytywne zmiany na naszej wadze, już po upłynięciu kilku tygodni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *